czwartek, 24 marca 2011

Witam na blogu moje-kolczyki

Wszyscy mają bloga, mam i ja. Jestem kobietą zachwyconą rękodziełem i częściowo biżuterią sztuczną. Uwielbiam składanie biżuterii, moją ulubioną pracą jest tworzenie zawieszek charms, w moim sklepiku możesz znaleźć ich już około 250 wzorów. Zawieszki charms są tam różne do wyboru: fimo, posrebrzane, metalowe, z cyrkoniami, z kolorowych szklanych kuleczek i inne.

Bardzo lubię też składać kolczyki drewniane. Robię też samodzielnie biżuterię z filcu, chociaż ostatnio zapał do tego trochę ostygł, z przyjemnością wykonuję korale i kolczyki na zamówienie, w kolorach wybranych przez kobietki.

Zapraszam serdecznie na bloga, w którym będą umieszczane ciekawe artykuły dotyczące biżuterii, trochę zdjęć biżuterii ręcznie robionej i poradniki, jak dobrać biżuterię. Na dziś, szybciutko dodaję tylko jedno zdjęcie ręcznie robionych kolczyków drewnianych.

Wszystkie pokazywane na tym blogu produkty możesz kupić w moim sklepie internetowym, do którego prowadzą umieszczane w treści linki.

Dziubaski kochane! Mój sklep internetowy z biżuterią ręcznie robioną już niestety nie istnieje :-( Było bardzo fajnie pracować dla Was przez te kilka lat, niestety wszystko co dobre, szybko się kończy i mojej biżuterii nie da się kupić. Kto nie kupił, jak był na to czas, ten trąba!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz