piątek, 25 marca 2011

Biżuteria z filcu (a właściwie z filcem) starsze wzory

Dlaczego akurat filc? Naszyjniki z filcu są przede wszystkim lekkie. Dzięki temu możliwe jest noszenie dużych np. 3 cm kulek, bez zbytniego obciążania karku. To dotyczy kolczyków z filcu. Wiele moich klientek zanim kupuje kolczyki chciałoby sprawdzić ich wagę. Czasem mają ochotę na duże kolczyki, jednak są one dla nich zbyt ciężkie. Wyjściem z problemu są kolczyki z filcu. Filc jest leciutkim materiałem ostatnio bardzo modnym. Bardzo lubię go łączyć z kamieniami półszlachetnymi i szkłem weneckim. Powstają wtedy bardzo ciekawe, kolorowe kompozycje.

2 komentarze:

  1. fantastyczne są,wszystkie.:) a materiał na naszyjniki moje materiałowe kupiłam w Krakowie:) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie podoba mi się ostatni naszyjnik. Super kolory!

    OdpowiedzUsuń