poniedziałek, 28 marca 2011

Broszka z organzy

Dzisiaj chciałam zaprezentować wyjątkowo nie zawieszki charms (to jutro, jak zrobię zdjęcia nowym modelom), a broszkę. Broszka kwiat / broszka róża wykonana została ręcznie od początku do końca. Wycięta, poskładana, poobrabiana i zszyta. To pierwsza broszka przy użyciu tej techniki, więc kolejne będą ładniejsze :-) Przy jej wykonywaniu towarzyszyły mi bardzo miłe odczucia, więc broszka powinna się dobrze nosić. Te i inne broszki kwiaty można kupić u mnie w sklepiku. Tym razem na blogu dość duże zdjęcia, proszę o niekopiowanie bez pytania lub chociaż o linka do sklepu w razie kopiowania.



 
Co do sklepiku to baardzo dziękuję wszystkim oglądającym i kupującym za sporą ilość odwiedzin i zakupy w ostatnim czasie. Bezuczuciowym robotom Google też chciałam podziękować, że doceniły moje starania. Bardzo mi miło, dzięki :-)
Zbliżają się pierwsze urodziny sklepiku, obmyślam plan, jaki z tej okazji dać prezent klientkom... jakiś większy rabat? gratisowa biżuteria do zamówienia? darmowa wysyłka? a może candy za linki?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz