środa, 27 kwietnia 2011

Broszka kwiat i kolczyki ręcznie robione (broszki kwiaty)

Broszka kwiat / broszki kwiaty / rękodzieło

Uwielbiam robić zdjęcia prawie tak samo, jak biżuterię. Kolczyki ręcznie robione i broszki kwiaty to bardzo wdzięczne modelki - nie męczą się, nie mają odcisków od bielizny ani defektów powierzchni, zawsze pozują tak, jak je ułożę, nie trzeba ich godzinami retuszować i mają jeszcze kilka innych zalet, o których nie będę wspominać :-) Kolczyki na zdjęciu to połączenie agatu trawionego metalu w kolorze srebra i miedzi... Nie uważam składania kolczyków z gotowych elementów za biżuterię artystyczną - US też tego tak nie widzi - wolę je więc robić, zamiast o nich pisać.

Broszka kwiat - tę nazwałam Emilia - dodałam ćwiek z Latarni Morskiej. Podoba mi się, kreatywność twórcy marki i odwaga, by inwestować w tak zdawałoby się niewielki rynek polskiego scrapbookingu. Myślę, że scrapbooking nie stanie się moją pasją taką, jak kolczyki, jednak elementy i techniki w nim używane, bardzo inspirują.
Komentarz na blogu zainspirował mnie do wykonania kolejnej, podobnej bransoletki charms.

1 komentarz: