czwartek, 14 kwietnia 2011

Kolczyki ręcznie robione frywolitki

Jestem mocno zajęta po porannej pracy pakowaniowej, wieczornym wycinaniem motylków na wymianę. Mają one kilkadziesiąt małych otworków tworzących ażur. Po każdym motylku czyszczę igiełką wykrojnik - każdą "dziurkę" odzielnie (bo inaczej się kolejny motylek nie wytnie). Jak już skończę kroić, robić niedawno zamówione filcowe naszyjniki, zrobię zdjęcia kartkom, wyretuszuję "zamówione" zdjęcia, popakuję następną porcję zamówień... to już zapomnę co chciałam przed chwilą zrobić... jak mi się przypomni to wrzucę na bloga ;-)

Przypomniały mi się kolczyki frywolitki. Konkurencja sprzedaje takie jednokolorowe po 30 zł. U mnie w sklepie kolczyki ręcznie robione frywolitki są po 10 zł za parę z ładnymi przejściami tonalnymi.

Frywolitki robi dla mnie "Pani Frywolitkowa", że tak Panią nazwę. Ja składam potem kolczyki.
Przypomniało mi się o frywolitkach niedawno, bo miałam na nie zamówienie.

1 komentarz: