środa, 4 maja 2011

Broszki kwiaty z satyny i tiuli

Z mojego błędu na materiały czekałam znacznie dłużej niż czekać miałam ochotę. Materiały śniły mi się przez cały długi weekend. W końcu doczekałam się. Materiały przybyły. Wykonałam dziewięć broszek z materiału o satynowym połysku i tiuli... spaliłam sobie przy okazji kilka centymetrów włosów (może się w końcu z tej okazji wybiorę do fryzjera)...

















Broszka kwiat z materiału pasuje do torebki, butów, apaszki i szalika oraz z pomocą wsuwki do włosów, broszka kwiat sprawdzi się jako barwna spinka lub ozdoba prostej opaski do włosów. Ogranicza Cię jedynie Twoja wyobraźnia i poczucie dobrego smaku. Broszki kwiaty ożywią strój i dodadzą mu wiosennej świeżości. Broszki kwiaty przywołują wspomnienia zielonych łąk z barwnymi intensywnie pachnącymi kwiatami... Broszka kwiat połączona z odpowiednim makijażem broszka kwiat świetnie sprawdzi się jako uzupełnienie wiosennego stroju. Nie czekaj dłużej, sprawdź tutaj broszki kwiaty i wybierz broszkę dla siebie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz