niedziela, 10 lipca 2011

Kolczyki ręcznie robione

Dzisiaj przedstawiam Wam kolczyki ręcznie robione inspirowane aktualnymi trendami w świecie mody - obowiązkiem projektantki biżuterii są również prenumeraty modowych czasopism i aktualne śledzenie mody jak tylko się da. Nie myślcie, że jak nie pakuję paczek, to nie mam nic do roboty :-) W pierwszej parze połączone zostały motywy marynarskie - białoczarne paski i ster. Kolczyki marynarskie będą odpowiednim dodatkiem do sukienki lub marynarki w tym samym stylu lub jako samodzielny modny akcent.


Gdy tylko wykonałam tą parę kolczyków... hmm... coś mi to przypomina :-)

I tak powstały kolczyki "prison break". Jestem ciekawa, czy jeszcze ktoś w ogóle pamięta serial pod tym samym tytułem :-)
Jak już się rozkręciłam... do następnej pary kolczyków użyłam kryształu górskiego i metalowych śnieżynek... efekt zatytułowałam "Królowa Śniegu". Z kryształem górskim w tej postaci zawsze mam niezłą zabawę - osobiście nie przepadam za łączeniem zimnych kolorów z ciepłymi, a zimna biżuteria... jest poprostu zimna i nie zachęcająca. Tym razem wyszło estetycznie i kusząco. Prawa?


1 komentarz: